top of page
Morgonkaffe

Frågor & Svar

Här hittar du svaren på alla de vanligaste frågorna gällande både salongen och webshoppe. Hittar du inte svaret på din fråga? Tveka inte att maila oss på info@polishperfect.se

SALONGEN - FRÅGOR & SVAR

Vad händer om jag missar min tid?

Om du missar din tid eller avbokar mindre än 24h innan din bokade tid debiteras du 100% av summan. Detta då vi inte har möjlighet att få en ny bokning med så kort varsel.

Vad händer om jag kommer försent till min bokning?

Om du kommer sent till din bokade tid gör vi vårt bästa för att ändå hinna med din behandling men om det inte är möjligt har vi rätt att neka behandling och debitera för tiden.

Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag i salongen?

Ja, på all massage och fotvård går det bra att nyttja sitt friskvårdsbidrag, säg till i kassan så skriver vi ditt personnummer på kvittot och du kan sedan skicka det till din arbetsgivare. Om ni har epassi på arbetaplatsen kan du nyttja det på vissa utvalda behandlingar, dessa hittar du under fliken "epassi" på bokningssidan.

WEBSHOP - FRÅGOR & SVAR

Vad kostar frakten?

På ordrar över 800:- får du alltid fri frakt.

Annars kostar frakten 69:-

Levererar ni utanför Sverige?

Nej, i dagsläget levererar vi enbart inom Sverige.

Kan jag lägga till produkter i min order?

Om vi inte hunnit skicka ordern kan du lägga till produkter, skicka då ett mail till info@polishperfect.se

Kan jag returnera min order?

Enligt Distansköpslagen har du som kund 14 dagars ångerrätt, detta gäller från den dag du mottagit dina beställda varor. Vill du returnera din order mailar du till info@polishperfect.se för vidare instruktioner. Köparen betalar själv returfrakt. Produkterna ska vara i originalförpackning och ej vara öppnade eller använda.

Hur lång tid tar det tills jag får min leverans?

Vi skickar din order senast dagen efter du betällt och du bör ha din order hos ombudet efter 2-5 arbetsdagar.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Hämtar du inte ut din beställning går paketet tillbaka till oss som outlöst paket. Du debiteras då 250 kronor för alla omkostnader som ett icke-utämtat paket medför.

bottom of page